Kennis

 Touser deelt kennis (handleidingen, nieuwsbrieven, trainingen, …) en faciliteert via het forum op deze website de onderlinge uitwisseling van kennis en ervaringen tussen leden over allerlei aspecten binnen de marketing en communicatie in de sectoren leisure, recreatie en toerisme.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Leden van het Touser Platform kunnen hun vraag aan andere leden stellen via het Forum, of contact opnemen met de helpdesk van Touser. De supportafdeling van Touser is bereikbaar op telefoonnummer 024 - 20 42 114. Indien de lijn bezet is spreek dan je naam en telefoonnummer in, je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. De supportafdeling van Touser is ook per e-mail bereikbaar: support@touser.nl. Het support van Touser is gratis voor leden als het gaat om korte vragen die snel beantwoord kunnen worden. Voor uitgebreide vragen of persoonlijke advisering kunt u ook contact opnemen met het supportteam. Zij vertellen u wat de eventuele kosten zijn. Hoe dit werkt? Lees het hier.

Touser is door Kansa online marketing communicatie BV opgezet, een bureau met marketing en communicatie professionals op alle fronten, van strategie tot en met techniek en uitvoering. Kansa is uniek in het hebben van de totale overview: full service en onafhankelijk. De kennis en ervaring van meer dan 30 flexibele professionals staat de leden van Touser ter beschikking.